Organizacja przed Biegiem Karnawałowym

Do naszego Biegu Karnawałowego pozostało 3 dni. Czas zatem przypomnieć wszystkie najważniejsze informacje, dzięki którym przyjemniej upłynie Wam zabawa z nutą sportowej rywalizacji.

Na początek plan minutowy naszej imprezy:

  • 8.00 – otwarcie biura zawodów
  • 10:00 – rozpoczęcie wykonywania zdjęć konkursowych na najlepsze przebranie biegu
  • 10.45 – zamknięcie biura zawodów
  • 11.00 – start biegu na 10 km
  • 12.30 – zamknięcie trasy biegu
  • 12.30 – ogłoszenie i zbiórka do MINI BIEGU KARNAWAŁOWEGO (meta)
  • 12.35 – start MINI BIEGU KARNAWAŁOWEGO (ok. 100 m, wszyscy mali uczestnicy otrzymają maski karnawałowe)
  • 12.45 – rozpoczęcie dekoracji zwycięzców wszystkich kategorii
  • 13.00 – zakończenie biegu

Biuro zawodów

  • Można zapisać się w dniu biegu, osoby zapisujące się w dniu biegu otrzymują tylko nr startowy, maskę, posiłek regeneracyjny i medal na mecie. Obowiązuje jedna opłata startowa wysokości 50 zł.
  • Numery startowe wraz z maską i taśmą kinezjologiczną A-Z Tape, czyli doskonałe rozwiązanie aby przeciwdziałać różnego typu bólom i kontuzjom będzie można odbierać w biurze zawodów, które będzie czynne w dniu startu w godzinach od 8.00 do 10.45. Osoby odbierające pakiet startowy za inne osoby proszone są o przyniesienie do biura zawodów oświadczenia podpisanego przez osobę dla której odbieramy pakiet: oswiadczenie zawodnika BK
  • W biurze zawodów będzie wywieszona alfabetyczna lista startowa z numerami. Swój numer można też sprawdzić na liście startowej www.
  • Jeżeli znasz swój numer wystarczy, że podejdziesz do właściwego stolika, podpiszesz oświadczenie i odbierzesz pakiet.
  • Będą osobne stanowiska do wydawania numerów startowych oraz jedno stanowisko do wydawania masek karnawałowych. Rodzaje masek będą dostępne do wyczerpania zapasów.
  • Pozostałe elementy pakietu czyli, nasz ekskluzywny medal i posiłek regeneracyjny zostaną rozdysponowane na mecie biegu.

Depozyt

Na uczestników biegu czeka depozyt przygotowany obok biura zawodów od godziny 9:00. Zostawiając torbę zostanie do niej przymocowana kartka z Twoim numerem startowym. Dlatego pamiętaj aby po zakończonym biegu nie chować numeru,będzie potrzebny w depozycie przy odbiorze torby.

Bieg Krasnala

Po zakończonym biegu głównym odbędzie się Bieg Krasnala. Zapisy będą odbywać się w biurze zawodów od godziny 11:00 do wyczerpania puli 50 miejsc. Zobacz regulamin Biegu Krasnala.

Szatnie i natryski oraz sauna

Przed jak i po biegu są dostępne szatnie oraz natryski, dzięki wsparciu Hotelu GEM , który dla uczestników naszego biegu oferuje poza prysznicami i szatniami możliwość darmowego skorzystania z 3 koedukacyjnych saun (wszystkie trzy to maksymalnie 15 osób). Będą one dostępne w godzinach 11.30 – 14.00.

Posiłek regeneracyjny

Posiłek regeneracyjny będzie wydawany wszystkim osobom posiadającym medal z biegu. Dla każdego została przygotowana jedna solidna porcja 🙂

Parking i dojazd

Do hotelu GEM (ul. Mianowskiego 2B we Wrocławiu) można dojechać samochodem. Są dwa parkingi. Na obu zmieści się 150-200 samochodów, a wjazd jest jednorazowo odpłatny 2 zł. Informujemy też aby nie parkować na ulicy prowadzącej na parking od strony wału. Najechanie na pas ziemi wiąże się z „niszczeniem przyziemia wału przeciwpowodziowego” grozi za to odholowanie pojazdu i mandat. Polecamy przybycie na bieg komunikacja miejską:

  • autobus lini D (przystanek Śniadeckich)
  • Tramwaje na moście Szczytnickim: 9, 17, 33 – najlepiej dojść wałem (ul. Kanałowa)

Konkurs na najlepsze przebranie

Wszystkich uczestników Biegu Karnawałowego zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie, w którym do zdobycia jest kamerka S1C marki EZVIZ. Jak ją wygrać? Wystarczy, że zrobimy Ci zdjęcie konkursowe na stoisku EZVIZ obok biura zawodów Zdjęcia konkursowe będą wykonywane w godzinach:

  • 10:00-13:30

Zasady i regulamin konkursowy dostępne na: KONKURS

Mapka satelitarna