Wiosenne treningi z Pro-Run

Bądź Pro-Runnerem! Już 19 maca o 18:00 w towarzystwie wiosennej aury startujemy z cyklem treningowym! Grupa zaawansowana (10K, półmaraton, maraton) kontynuuje roczny plan treningowy wchodząc w kolejny etap przygotowań natomiast grupa podstawowa rozpoczyna nowy trzymiesięczny cykl przygotowań!

Treningi odbywają się w każdy wtorek i czwartek o godz. 18.00 na Stadion Olimpijski przy ul. Paderewskiego 35 – Stadion Lekkoatletyczny.

Cele

  • Dla grupy zaawansowanej będą to starty na 10 km i półmaratony w drugiej części sezonu oraz ostatni etap przygotowań do wiosennych maratonów
  • Dla grupy podstawowej celuje w budowanie wydolności tak aby móc wykonać samodzielny bieg przez 1 h. Docelowo możliwe będzie przygotowanie do Nocnego Półmaratonu we Wroclawiu.

Zachęcamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego (dostępny tutaj) oraz obserwowania naszej strony i profilu na FB, gdzie będziemy porcjować kolejne informacje dotyczące naszych przygotowań. Zajęcia prowadzić będą znakomici trenerzy:

  • Plan treningowy oraz zajęcia grupy zaawansowanej poprowadzą Grzegorz Wcisło oraz Wojciech Kocenda.
  • Plan treningowy oraz zajęcia grupy początkującej to przede wszystkim Katarzyna Kaczmarek. Dzielnie będą ją wspierać Jacek Urbanowicz i Grzegorz Pieczarka.
  • TRENERZY PRO-RUN

Treningi

Zajęcia odbywają się zawsze we wtorek i czwartek o godzinie 18 na stadionie LA na terenie Stadionu Olimpijskiego. Do Twojej dyspozycji są trenerzy oraz szatnie z natryskami.

Poza dwoma spotkaniami w terenie każda grupa ma swój plan treningowy, w którego skład wchodzi również trzeci, a czasem i czwarty trening.

Członkowie stowarzyszenia mają też prawo do najniższej stawki opłat startowych na każdym biegu jaki organizuje nasze stowarzyszenie

Formalności

Dołączając do naszych zajęć stajesz się członkiem stowarzyszenia Pro-Run Wrocław. Treningi finansujemy ze składek członkowskich lub korzystania z kart w systemach OK System, oraz Benefit Multisport.

Składka członkowska to 50 zł/miesiąc płatne na konto stowarzyszenia. W tytule przelewu pamiętaj aby umieścić swoje Imię i nazwisko, rodzaj treningu oraz dany miesiąc np. Jacek Urbanowicz, bieganie, styczeń.

Składki przyjmujemy na nr konta:

  • Stowarzyszenie Pro-Run Wrocław
  • ul.Dawida 26/9 50-527 Wrocław
  • NR: 72 1050 1575 1000 0090 3008 4827
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułTreningi do H2O